html>
ulanda_pynkqo
Sunday 15 April 2012 | 06:09 | 0 comments
 hye thanks for reading ^_^  long tym teda update blog ..cause i didnt have followers !! can u be my followers ??i will follow u back soon..thanks ..eap..did u see ??up there ? me and syafinah she is my bestiest?? she  cute right?? rock !!
ayieng wanna share bout a story mory choral speaking ..huh not so bad but ..*malay speak * kami teda kerjasma,tanggungjawab,amanah , memank teruklaaa  our class nie laen skeet ..esok competion dhaa...hope we an win first place but i know it will not be !! so second place jadilaaa ...sometimes saya mcm maw marah satu kelas ..sorank trep pandai,sorang blagak bI ,sorang panas baraan... ARg byk lagilaa...memank teruk..i hope esok will be the best day for my class..guys dont u ever think 1 day without teacher in the school??wow ..i`m still imagine, dreaming ..and waiting...bilaa hari etu tiba akan manfaatkannya senanti...saya baik mungkin..long tym x update tetiba nak update..haahaa...saya x reti sagt psai blog nie...saya tw post ,change pro pic ,change profile..thts all ..slebihnya sya byr kwn sya suru dia bwd...ea...memank x secantek block korank xpe nant saya try edit chantek 2x..ea...if u wanna be my friend in fb here the link http://www.facebook.com/#!/ulanda.aying be my friend i will approve u ..thanks :"D alottt for reading ...next time saya update lagi . harp korank x borink tym bca blog niee ..toche ..thts all be my follower and i will follow u back soon :D thanks..

Labels:


Older Post | Newer Post
HyeHye Friends !
Welcome to my pink house ! Please follow ! Kamsahamnida !


Navigations ~~

Owner Link Tales


Talk Talk Here

Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Ulanda Pynkqo
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard